IV edycja pożegnania wakacji na Babiej Górze

Czas wakacji sprzyja górskim wędrówkom, więc 20.08.2016r. już po raz IV odbyła się wyprawa na Babią Górę w celu pożegnania lata. Wzięła w niej udział, jak dotychczas, rekordowa liczba osób, bo aż 92! Bodźcem, który zmobilizował aż tak liczną grupę była piękna pogoda towarzysząca podczas całej wycieczki.

O godz. 8:00 wyjechaliśmy spod kościoła do Zawoi. Kiedy dotarliśmy na miejsce, odmówiliśmy modlitwę i wspólnie wyruszyliśmy na Markowe Szczawiny. W schronisku, po krótkiej przerwie, podzieliliśmy się na 2 grupy. Pierwsza, pod przewodnictwem ks. Leszka, kierowała się na szczyt żółtym szlakiem - „Akademicką Percią”. Grupa, którą prowadził ks. Krzysztof podążała  szlakiem czerwonym. Po ok. 1,5 godz. wszyscy spotkaliśmy się na szczycie, gdzie została odprawiona Msza Święta, po której udaliśmy się w drogę powrotną. Po zejściu wspólnie podziękowaliśmy ks. Leszkowi- współinicjatorowi  wyprawy na Babią Górę za 4-letnią posługę kapłańską w naszej parafii. Następnie, pełni pozytywnych wrażeń, udaliśmy się do domów. Dziękujemy!